18 Ocak 2009 Pazar

Muhterem Chris Korda ve mottosu :" Save the Planet Kill Yourself"


Cumartesi gunu ofiste Gigolo records`un sadece japonya`da yayinladigi "Japanese Gigolo Inferno"`yu dinliyordum, hani bazen trilyon kere bir parcayi dinlersiniz bi anlami olmaz, ama aniden bi anda boyle "i$te bu !" dediginiz anlar vardir ya. Aynen oyle bir $ey ya$adim.
Boynunuzdaki tuyleri urperticek vocaller " SAVE THE PLANET , kill yourself !", " Ecosystems failing !", oryantal samplelar, matematiksel orantili looplar ! Woooah hepsi bi an beni cagiriyodu!

19.parca`yi - Chris Korda - Save the Planet Kill Yourself`i dinliyordum. Oha ! Nerelerdeydin sen ya ?
Hemen diger parcalari deque edip ard-arda milyonkere felan dinledim. i$ler bittigi saniye hemen google`da aratmaya ba$ladim bu "chris forda" kim die. Kar$ima bi transexuel resmi geldi direk ,$a$irdim allah allah bu ba$ka bir chris korda olmali yani ! Cunku standart Gigolo Records tayfasina pekde benzemiyor, bi kere transexuel, hep dj hell,the hacker,vitalic gibi abilere , miss kittin gibi ablalara ali$kiniz tabi :) Profile pek uymuyor. Church of Euthenasia `nin bizzat kurucusu ve bizzat o transexuel cikti kendisi. Biraz daha ara$tirdim linkedin`deki profiliyle kar$ila$tim ve goz bebeklerim o an buyudu ! 1982 den 1996`ya kadar ce$itli corporate $irketlerde baba baba programmerlik yapmi$,arindan 97-2001 arasi kendi mixing programini yazip elektronik muzik sahnesine dahil olmu$!!!!!

hahah o an yildirimlar kafamda cakmaya ba$ladi, "ben bu sahneyi : transexuel bir programci onceki hayatindan kacip kendi cinsel kimligini bulmasi ! " evet Terminator Sarah Connor Chronicles - Earthlings Welcome here ! :)
Ya neymi$ peki bu church of euthonasia dedim, bi bakindim baya ilginc $eyler var
Amaci insanlar ve doga arasindaki balansin insan populasyonunun azalmasiyla yeniden saglanmasi odakli. Uyeleri sadece sex`i zevk icin yapma yemini ederek organizasyona dahil oluyorlar, gerektigi zaman kurtaj bir $art ! 1992`de Boston`da kurulmu$ , kurulu$undan sonra Chris Korda cok ilginc akvitelere giri$mi$ :::::
  • Bir Supermarket`in onunde kucuk insan -eti samplelardan tat-testleri
  • Bir toplantilarin cenin-barbekusu
  • 10 metrelik dev kopukten bir penisle sperm bankasina saldirida bulunmasi
  • "Man's mind, once stretched by a new idea, never regains its original dimensions." Yazan bir billboard`u "Man`s anus, once streched by a big penis, never regains its original dimension"`a cevirmek
  • bir "suicide-hotline" kurmak ve ce$itli $ehirlere bunun billboardunu asmak.
Bu arada bu insan-eti ve cenin barbeku olaylari sizi yaniltmasin kendisi senelerdir agzina et surmemi$ bir vejetaryan.

Ayrica Muhterem kendisi agir bir acik - kaynak ve bedava internet temsilcisi. $arkilarini ve grafik cali$malarini ucretsiz www.archiverorg`dan bulmak mumkun, diger yazilimlarinida gayet profesyonel olmalarina ragmen sourceforge`da koymu$.



http://www.gigolorecords.com/data.pl?artist=34
-> Gigolo recordsdaki profili
http://www.archive.org/search.php?query=chris%20korda -> Archive.org `daki cali$malari
http://www.churchofeuthanasia.org/

Hiç yorum yok: